Sesma Ninety Seven

By: sesma ninety seven community

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  2  3  [4]  5  >  >>]    [Archive]
Tuesday, 6-Dec-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
kenduri ted n kat umah mejad (27/11/05)

pasangan riang ria
makan!!
en. pijo tgh makan
View all 29 photos...
gambar2 ni di pukul di rumah en. fahzan mase kenduri die dan jugak kat umah mejad. thanx to mejad sebab jemput awok2 ni ke rumah die aritu..ade kuih yg pok itam suke makan tu..aku x ingat nak amik gambar kuih tu, tapi dia dibuat dari sagu n ada inti kacang hijau kat dalam..memang best! thanx everyone!


Monday, 5-Dec-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
restoran se* (27/11/05)

en. sabri man in person
en.sabri man & kawan2
smile..
View all 42 photos...
ni gamba2 kat restoran sebintang. lain kali, kite cari restoran 4,5 bintang pulok..


Saturday, 3-Dec-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
gathering @ kuantan + kenduri ted

denan baru sampai..
mcm s.jibeng
di restoran sebintang
View all 6 photos...
assalamualaikum seme..mitok maafla lambat upload..kat sini aku nak ucap terime kasihla byk2 kepada membe2 yg susah payoh turun dari kL aritu..aku nak juge ucap tahniah ke ted n ira..ni gambo2 yg amik aritu..tengokla puas2..bak kate nora danish..yang penting, kite ennjooyy!


Monday, 31-Oct-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
Jemputan Walimatulurus; 27 Nov 2005



kawan2 sekalian
aku nak jemput makan kenduri nih
meh la datang ramai2 .. jumpa geng2 sesma lain
reunion kat umah aku je la nanti ..
meh ler .. tambah nasi .. tambah lauk .. sila .. sila







Saturday, 15-Oct-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
sesma at kuantan

mjali not in picture
rancak bersembang yok ..!!
sdakk nikoh jo ??
View all 7 photos...
bebaru ni beberapa kerat sesmarian yang ada kat kuantan telah diorganizekan sebuah perjumpaan oleh muchee .. yee muchee a.k.a zul syahlan dari raub pahang ..
muchee juga telah bermurah hati untuk menaja makan minum serta penginapan para sesmarian
tersebut .. tima kaseh muchee, u'r da man ..


[<<  <  1  2  3  [4]  5  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net